donderdag 19 juli 2012

Yeah!

Hotelketens, lokale agenten, luchtvaartmaatschappijen...dagelijks heb ik er mee te maken en allemaal willen ze hun diensten verkopen. Daarom verzinnen ze salesbezoeken, spaaracties en prijsvragen. KLM heeft voor reisagenten Weet & Win in het leven geroepen, een maandelijkse quiz waarmee je prijzen kunt winnen als zonnebrillen, cadeaubonnen en miniatuurvliegtuigen, maar elk kwartaal is er de Weet & Win XL: 10 vragen over de meest uiteenlopende dingen beantwoord, bijv. waar staat de grootste basiliek van ItaliĆ« en hoeveel dagen vantevoren kan je een bepaalde stoel in een vliegtuig reserveren? Ik heb alle vragen beantwoord en had ze allemaal goed, versturen maar...
En toen werd ik 2 weken geleden gebeld door KLM Nederland om me te feliciteren, ik had 2 tickets gewonnen en niet zo maar tickets, maar 2 intercontinentale tickets met de keuze uit bestemmingen als Nairobi, Shanghai, Muscat, Buenos Aires, Los Angeles en Denpasar. Het was hilarisch, gillen en alle collega's binnen no time om me heen. Wat een fantastische prijs! Vandaag werd de prijs officieel uitgereikt en nu mag het dromen gaan beginnen. Ze zijn geldig tot volgend jaar juli en heb mijn zusje al als medereiziger uitgekozen...maar ja, welke bestemming? Wat zouden jullie doen??
Blij met mijn prijs!

xInge

3 opmerkingen:

  1. oei oei, allemaal te ver voor mij
    ik zou vragen om hem te ruilen voor 5 citytrips kortbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. andere tip: op deze blogs doen ze allemaal aan "give-away"
    misschien ook een optie :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gaan voor Nairobi want dat is een van mijn droombestemmingen. Maar het hangt er natuurlijk vanaf waar je al bent geweest he.
    Grtjs en wat een leuke prijs trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen